 Kolejna metoda poznana na szkoleniu w Oksfordzie i mająca zastosowanie przy utrwalaniu materiału. Uczniowie pracują w grupkach. Otrzymują arkusze z pytaniami (z wiedzy). Zaznaczają odpowiedzi (prawda czy fałsz) i obstawiają kwoty (tylko na papierze) . Na starcie mają 100 punktów. Jeśli odpowiedź była poprawna to zyskują tyle ile obstawili a jeśli błędna to tracą. Bardzo emocjonujące!
Kolejna metoda poznana na szkoleniu w Oksfordzie i mająca zastosowanie przy utrwalaniu materiału. Uczniowie pracują w grupkach. Otrzymują arkusze z pytaniami (z wiedzy). Zaznaczają odpowiedzi (prawda czy fałsz) i obstawiają kwoty (tylko na papierze) . Na starcie mają 100 punktów. Jeśli odpowiedź była poprawna to zyskują tyle ile obstawili a jeśli błędna to tracą. Bardzo emocjonujące!Gromadzimy i udostępniamy przydatne narzędzia i metody pracy dla uczniów i nauczycieli. Znajdziecie tu opisy wypróbowanych metod pracy oraz linki do sprawdzonych programów i aplikacji wraz z instrukcjami i przykładami wykorzystywania.
Tematycznie
Trivia - gra z elementem hazardu
 Kolejna metoda poznana na szkoleniu w Oksfordzie i mająca zastosowanie przy utrwalaniu materiału. Uczniowie pracują w grupkach. Otrzymują arkusze z pytaniami (z wiedzy). Zaznaczają odpowiedzi (prawda czy fałsz) i obstawiają kwoty (tylko na papierze) . Na starcie mają 100 punktów. Jeśli odpowiedź była poprawna to zyskują tyle ile obstawili a jeśli błędna to tracą. Bardzo emocjonujące!
Kolejna metoda poznana na szkoleniu w Oksfordzie i mająca zastosowanie przy utrwalaniu materiału. Uczniowie pracują w grupkach. Otrzymują arkusze z pytaniami (z wiedzy). Zaznaczają odpowiedzi (prawda czy fałsz) i obstawiają kwoty (tylko na papierze) . Na starcie mają 100 punktów. Jeśli odpowiedź była poprawna to zyskują tyle ile obstawili a jeśli błędna to tracą. Bardzo emocjonujące!